Det læser brugerne på EUROPAMESTER lige nu

Patrick Andersen

Mors-Thys sponsorer fik medieomtale for kæmpe millionbeløb

Mors-Thy Håndbolds sponsorer har fået medieomtale for et meget stort millionbeløb i 2016, viser en opgørelse.

En medieanalyse fra Infomedia viser, at Mors-Thy Håndbold i 2016 blev omtalt 2.329 gange i artikler på web eller i blade/magasiner, tv- og radioindslag. Det svarer til en annonceværdi på 27,2 millionr kroner.

- Medieanalysen har tydeliggjort hvilken eksponeringsværdi Mors-Thy Håndbold kan tilbyde. Når vi er igennem det igangværende slutspil, vil vi kontakte alle vores sponsorer med henblik på det fortsatte gode samarbejde og om nye sponsorinitiativer og aftaler, siger direktør for team, salg, sponsor og event i Mors-Thy Håndbold, Gunnar Bruhn Simonsen, til klubbens hjemmeside.

Udover den store annoneværdi, var Mors-Thy det hold, der scorede tredjehøjest gennemsnit af alle ligaklubber hvad angår seertal. I 2016 havde Mors-Thys tv-kampe i gennemsnit et seertal på 81.375, hvilket kun er overgået af FC Midtjylland og GOG.

[caption id="attachment_44911" align="aligncenter" width="300"] Foto: Mors-Thy Håndbold[/caption]

Det læser de besøgende på HBOLD lige nu

MEST LÆSTE - SPORTSNYHEDER

SENESTE SPORTSNYHEDER